مدرسه نمونه

این وبلاگ شامل نمونه سوال ، نکات درسی و ... می باشد

مدرسه نمونه

این وبلاگ شامل نمونه سوال ، نکات درسی و ... می باشد

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

انشا شماره یک

به نام خدا

موضوع:نعمت های خداوند

    خداوند مهربان نعمت های زیادی به ما داده است و ما باید قدر آنرا بدانیم.

    یکی از نعمت هایی که خداوند به ما داده است و حتی شاید از نظر من هم مهمترین نعمت برای انسان ها است،نعمت زندگی کردن است که بیشتر مردم قدر آن را نمی دانند ، ولی ما باید سعی خود را بکنیم تا قدردان این نعمت الهی باشیم.

    یکی دیگر از نعمت های زیادی که خداوند بزرگ به ما عطا کرده است ،پدر و مادر است . بیش تر انسان ها هم از این نعمت بزرگ برخوردار هستند،بعضی ها خدا را شکر می کنندو بعضی دیگر هم شکر نمی کنند، ادامه انشا در ادامه مطالب .

 کسانی که شکر نمی کنند وقتی این نعمت بزرگ را از دست می دهند،تازه به یادشان می افتد که باید خدا را شکر می کردند.

    آخرین نعمتی که می خواهم برایتان مثال بزنم سلامتی است .سلامتی از نظر من مهمترین نعمت است،چون اگر سلامتی نباشد دیگر هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم.به نظر من بیشتر مردم به خاطر این نعمت خدا را شکر نمی کنند، ولی وقتی که آن را از دست می دهندتازه به یادشان می افتد که باید خدا را شکر کرد.

    خداوند نعمت های زیادی به ما داده است که سه تا از مهم ترین آنها زندگی کردن،داشتن پدر و مادر و سلامتی است ، که بیشتر مردم خدا را به خاطر این همه نعمت شکر نمی کنند،ولی باید سعی خود را بکنیم تا خدا را شکر کنیم و از این همه نعمت خداوند مهربان بتوانیم درست و در راه حلال استفاده کنیم.

با تشکر

رضا حمزه نژاد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
reza hamzehnejad

نظرات (۱)

سلام این انشا بسیار عالی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی